اوکوچو

اوکوچو

اوکوچو

اوکوچو

درد ناخن و ادرار کردن

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ق.ظ

درد ناخن و ادرار کردن

بعضی از افراد وقتی که ادرار را در اطراف بند ناف یا شکم خود می گذرانند درد می شود، که می تواند نشانه ای از عفونت ادراری (UTI) باشد. عفونت مجاری ادراری نیز یکی از علل درد کمر لگن است. بنیاد ملی کلیه گزارش می دهد که بسیاری از کودکان درد در اطراف بند ناف را تجربه می کنند. سایر علائم عفونت مجاری ادراری شامل سوزش در هنگام ادرار، حرکت ادرار کوچک و مکرر، ادرار ابری و بوی شدید ادرار است. اگر عفونت ادراری را در مراحل اولیه خود تشخیص دهید، می توانید از بعضی از داروهای خانگی برای درمان موفق آن استفاده کنید.
سوزش سر دل در کودکان

علل زیر می توانند به عنوان شایع ترین و شایع ترین علت درد شکمی در کودکان محسوب شوند. عفونت: عفونت هایی مانند عفونت های باکتریایی یا ویروسی مانند آنفولانهای معده (اسهال و استفراغ) یکی از علل اصلی درد شکمی در کودکان است. به طور معمول، عفونت های ویروسی توسط خود سرکوب می شوند. اما عفونتهای باکتریایی نیاز به آنتی بیوتیک دارند. مصرف غذا: خوردن غذاهای آلوده باعث مسمومیت غذایی می شود که علائم شبیه آنفولانزا و معده است. علل دیگر مواد غذایی برای معده و درد شکمی در کودکان عبارتند از: Overeating از آلرژی های غذایی. انفجار آدامس اگر درد شکمی به علت مصرف غذای خاص یا یکی از دلایل بالا باشد، علائم معمولا بلافاصله بعد از خوردن غذا اتفاق می افتند. می شود داروها: دوزهای بیش از حد از مواد مخدر مانند استامینوفن (استامینوفن سمیت) نیز باعث درد معده در کودکان است. بلع تصادفی: کودکان و به خصوص نوزادان تمایل دارند همه چیز را در دهان خود قرار دهند. گاهی اوقات آنها چیزهایی مانند دارو، صابون، خاک، سکه و غیره قرار می دهند که سبب درد شکمی در آنها می شود. جراحی مرتبط: علل یا مشکلات مربوط به جراحی، مانند انسداد روده یا آپاندیس، همچنین می تواند درد معده را در کودکان ایجاد کند. سایر مسائل پزشکی: گاهی اوقات درد شکمی در کودکان به علت عوارض بیماری مانند دیابت است. گاهی اوقات نیش حشرات مانند عنکبوت می تواند درد شکمی را در کودکان ایجاد کند.
علت درد در دوران بارداری

درد در اطراف بند ناف معمولا به شکل بدن شما، ماهی که در آن هستید و طول عمر پوست شما بستگی دارد. با وجود این درد، درد درد نیست و معمولا پس از زایمان از بین می رود. می شود
درد پستان در طول بارداری

یکی از سوالات زنان باردار در طول هفته بارداری 23 هفته این است که احساس درد در ناحیه بند ناف را دارند و اینکه آیا درد یک مشکل است یا نه. متخصص زنان و متخصص زنان توضیح می دهد که درد ناف سینه در نیمه دوم بارداری اغلب با شکستن بند ناف و "فتق ناف" ارتباط دارد اگر سابقه جراحی وجود نداشته باشد، که به منظور پیشرفت کمتر ، پنبه را به بند ناف بگذارید و یک سکه روی آن بگذارید و با چسب های ضد آلرژی که با شکم بارداری استفاده می شود بسته شوید. "اغلب، اگر بخش سزارین انجام شود، بخشهای سزارین میتوانند با سایش از زیر بازسازی شوند، و در نهایت منجر به جراحی خواهد شد، اما اگر آنها به عمل جراحی انجام داده شدهاند، به خصوص لاپاروسکوپی، چسبندگی سوزنی وجود دارد که قابل کشش است" او گفت. منجر به درد می شود.
درد خون بند ناف و حمله قلبی

در بالای بند ناف زیر دنده ها، گاهی سکته قلبی در این منطقه درد ایجاد می کند، به خصوص اگر سن شما بالا باشد و علائم دیگری از سکته مغزی مانند مکیدن سرد، تهوع و استفراغ وجود دارد. این درد معمولا با پیاده روی تشدید می شود و با آرامش و استفاده از قرص های زیر جلدی بهبود نمی یابد. البته، حمله قلبی تنها باعث درد در منطقه می شود. به عبارت دیگر، لمس همان نقطه در شکم باعث درد نمی شود. درست مانند درد که به سمت چپ با سکته مغزی گسترش می یابد.

  • هومن غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی